ERP- CRM- Software- Hosten- Domeinen
 
 


Promis Screenshots


Projectmanagement en monitoring

 

Dit is het eerste scherm van het  PROMIS projectmanagementsysteem. Het is het scherm waarin u een project kunt selecteren of een nieuw scherm kunt definiëren. Er is zowel een alfabetische ingang (A ? Z) als enkele slimme zoekopties. Deze gemakkelijke manier van toe-gang tot projectinformatie is een feature, dat overal binnen PROMIS toegepast wordt.


 

 

 

 

 

Op dit scherm onder de tab ?Algemeen? ziet u de basisgegevens van een project.

 

 

 

 

 

 

Op scherm hiernaast onder de tab ?Planning? ziet u de faseringen, de activiteiten, de plan-ningsgegevens en de geboekte uren. 

 

 

 

 

 

 

 

Per project kunnen er todo´s ingevoerd worden, waar een projectleider of een medewerker door getriggerd kan worden.
Ook kunnen er notities op een project ingevoerd worden.

 

 

 

 

 

 

 

Op dit scherm kunnen veel selecties en sorteringen aangegeven worden om de juiste gegevens van een bepaald project of van meerdere projecten te tonen.

 

 

 

 

 

Projectplanning

 

Dit scherm laat een grafische GANTT-grafiek zien, dat een overzicht geeft van de planning van een project. De GANTT-grafiek wordt automatisch berekend vanuit de projectgegevens, zoals starttijd, faseafhankelijkheden en geplande fasedoorlooptijden.

 

 

 

 

 

Projectstatistieken

Hieronder is een set van een 3-tal grafieken getoond, één van de vele statistische opvragingen in PROMIS. In dit geval worden de statistieken weergegeven van de tijd (in %) die aan een project zijn besteed, verdeeld over de fasen, activiteit  en per medewerker.

 

 

Tijdregistratie

 

Dit scherm toont een overzicht van de uren, die geboekt zijn in een bepaalde week op een bepaald project. U kunt direct zien of een medewerker meer dan zijn standaard contracturen heeft gewerkt. De lay-out is volledig aan te passen en het kan ook geëxporteerd worden in een bestand voor verdere bewerkingen

 

 

 

 

Agendabeheer

 

PROMIS heft een uitgebreid agendabeheersysteem, die het voor de werknemers gemakkelijk maakt om hun afspraken vast te leggen en te beheren. Men kan ook elkaars agenda zien en ook is het mogelijk om agenda´s met elkaar te vergelijken om het juiste moment voor een gemeenschappelijke afspraak te bepalen.

 

 
Powered by BlueSite Manager    -   Developed by BlueSine Webapplicaties b.v.